Retur
Sådan returnerer du
- Udfyld returformularen, som ligger i din pakke. Mangler formularen, så kontakt os.
- Bestil en returlabel via vores returportal her. Du modtager en QR-kode på mail, som bruges til at udskrive pakkelabel i pakkeshoppen. Husk at vælge levering til vores returadresse i Roskilde, da vi ikke afhenter i pakkeshops.
- Aflevér pakken i en pakkeshop, hvor QR-koden scannes, og labelen printes.
Returret
Du har 30 dages fuld returret på varer købt på vores webshop, medmindre andet er aftalt eller angivet på din ordre. Fristen starter den dag, du modtager pakken.
Vigtigt at vide
Returforsendelsen koster 40 kr., som fratrækkes din tilbagebetaling. Du er ansvarlig for pakken, indtil den når vores lager - ikke indtil den er afleveret i pakkeshoppen. DAO leverer ikke til erhvervsadresser, derfor anbefaler vi at anvende returportalen. Bemærk, at du ikke modtager en bekræftelsesmail ved ankomst af pakken på lageret, og heller ikke en separat mail når refunderingen sættes i gang.
Returadresse
ADAX A/S
Vestre Hedevej 18
4000 Roskilde
Att.: SILFEN RETUR
Vi modtager ikke pakker sendt til pakkeshops. Når vi har modtaget og godkendt din retur, refunderer vi købsprisen minus returomkostningen på 40 kr.
Refundering
Bemærk at det kan tage fra 2-5 hverdage, før du modtager pengene retur på din bankkonto. Dette kan variere meget mellem kortudstedere, og det kan vi desværre ikke påvirke.
Hvis du har modtaget en betinget rabat ved købet (f.eks. 15% rabat ved køb af to varer) og vælger at returnere kun én af varerne, vil rabatten ikke længere gælde. Rabatten, som blev anvendt på den beholdte vare, vil blive fratrukket dit refunderede beløb.
Hvis du har modtaget en gave med dit køb (f.eks. en notesbog ved køb over 750 kr) og kun returnerer den købte vare uden gaven, vil værdien af gaven blive fratrukket dit refunderede beløb.
Varens stand ved returnering
Du hæfter for den forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktion. Dette betyder at du må prøve varen på samme måde som hvis du handlede i en fysisk butik. Alle varer skal desuden returneres i original emballage, med prismærker og hangtags.
Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragtes den som brugt og af forringet værdi. Dette betyder, at du ved fortrydelse af købet får en mindre del eller intet af købsbeløbet retur. Det er op til SILFEN ApS at vurdere varens stand.
Ikke-afhentede pakker
Pakker som ikke bliver afhentet i pakkeshop og dermed sendes retur, bliver pålagt gebyr på 50 kr. til dækning af returforsendelse.
Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret på produkter i henhold til den danske købelov. Reklamationsretten gælder for alle fejl i materiale og fabrikation.
Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til SILFEN ApS i rimelig tid efter varens modtagelse. Her anses max. to måneder som rimelig tid, med mindre andet er aftalt.
Vi refunderer rimelige fragtomkostninger. Reklamationen frafalder ved forkert eller ualmindelig betjening af produktet.
Spørgsmål?
Har du spørgsmål til levering eller andre forhold, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice på e-mail info@silfenstudio.com eller telefon +45 20 51 89 23. Vi besvarer mails inden for 1–2 hverdage.